tiistai 17. maaliskuuta 2015

0, sanoo päivälaskuri

Tänään tai no tavallaan huomenna koska kirjoitan tätä yöllä se tapahtuu. Mun lento lähtee. Laukut on pakattu, hyvästit on sanottu ja kaikki viimeisetkin paperit täytetty.
Silti sitä ei vieläkään täydin hahmota. Siis että 24 h päästä oon Japanissa, enkä tuu takaisin lähes vuoteen. Kaikki muut tuntuu tajuavan sen paljon paremmin, musta taas tuntuu kämpässä kävellessä, että eihän tässä mitään, ensviikolla oon tässä taas tätä seinää tuijottamassa. Paitsi että en ole. Ehkä se lähtö sitten siellä koneessa muuttuu kunnolla todelliseksi.

Kuumottelin jo pidempään, että miten selviän koko kymmentuntisen suoran lennon ilman mitään kuunneltavaa. Mä toimin osittain musiikilla, menin mihin menin niin jonkinlaiset kuulokkeet on aina mukana. Olin jo tunkemassa 666 japanikappalettani johonkin vuoden kivi ja keppi mp3-soittimeen, kun porukat luki netistä että siinä lentokoneessa on joka penkille pistorasia. Tuntui että taivas laskeutuu tämän paatuneen ateistin päälle. Voin siis huoletta tykittää musiikkia puhelimesta koko matkan. ^^

Seuraava postaus tuleekin sitten varmaan Japanin maaperältä!
Hyvästi Suomi, tervehdys Japani!
さよなら フィンランド、こんにちは日本!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti